Velkommen til nytt barnehageår

Barnehageåret 2022-23 i Merikroken bygdebarnehage

Velkommen til nytt barnehageår i Merikroken bygdebarnehage

Velkommen til nytt barnehageår i Merikroken bygdebarnehage.

Vi ønsker små og store velkommen til barneahgeåret 2022-23.

Vi gleder oss til å høre glade, ivrige stemmer av barn og personalet i barnehagen. Gjensynsgleden er stor i møte med venner man ikke har sett på en stund. Vi håper der alle har hatt en fantastisk ferie og snart er klare for hverdagen

Når hverdagen starter for noen av dere mandag 1. august vil det bety oppstart på ny avdeling, nye barn på gruppa, ny voksne og for andre betyr det en helt ny hverdag fordi de ikke har gått i barnehagen vår tidligere. Spesielt velkommen til dere. Håper dere vil finne dere vel tilrette hos oss.

Tilvenning er alltid spennende. For noen mer krevende  enn andre, men uansett er jeg trygg på at gjennom godt samarbeid med personalet vil der finne gode strategier for at oppstarten skal bli best mulig. Personalet har mye erfaring på tilvenning og kan være behjelpelig om det er noe dere lurer på i forbindelse med dette.

Jeg håper dere alle er påligget i Kidplan. Det vil gjøre kommunikasjon og informasjon mellom barnehage og hjem enda lettere. All informasjon vil bli gitt på denne siden.

Når vi nå får flere barn i barnehagen, vil det til tider bli trangt på parkeringsplassen. Hvis hensyn og skru av motoren når dere henter og leverer. Det er mulig å parkerer på nedsiden av garasjen om det er fult oppe i gårdsplassen.

For dere som kommer på mandag, vil dere se at restaureringen av garasjen ikke er helt ferdig. De jobber så fort de kan, så vi  håper det ikke tar for lang tid.

Har dere byttet telefon nr eller adresse siden sist, ønsker jeg mail på det.

Minner om planleggingsdager denne høsten:

28 oktober og 18. november.

Da håper jeg dere finner dere vel tilrette i vår flotte barnehage og vår barnehagehverdag

Ta gjerne kontakt om dere lurer på noe.

Tlf: 977 44 952

mail: leder@merikroken.no